عطـــــــــــاعطـــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

حبه انگور مامان و بابا

ادامه عکسای گل پسر...

1392/6/1 1:42
نویسنده : مامانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای خفـــــــــــــــــــته

 

آقا پسر تمیز و با غیرت دو سه ساعت بعد از تزریق واکسن یک و نیم سالگی در حال جارو کشیدن.الهی قربون قد و بالات برم که اینقدر کمک حال مامانی.

 

بازم یه پسر خوش تیپ و تو دل بروووووووقلب

 

کفشای سوتی که برات خریدیم و خیلی دوستشون داری.خیلی آرزو داشتم با این کفشا راه بری اما نمیتونستم پیدا کنم.ولی از رو نرفتم و دنبالش گشتم تا الان پیدا کردم.

 

آخــــــــــــــــــی  قربون نیم رخ قشنگت برم مننننن

 

ناردونه من حوله و پوشکشو برداشته میره توالت تا مامانی پی پی شو بشوره.همچین نی نی ماهی کسی دیده؟

 

پسرکم تو پارک با تفنگ آبی که بابایی برات خریده همه بچه ها رو خیس کردی و خسته شدی.فیگورت شبیه دروازه باناس عسلممممم

 

آخ که چقدر دوست دارم وقتی حواست بهم نیست تماشات کنم.عطا کاش میدونستی چقدر دوستت دارمممممم

 

گل پسرم خودش میریزه خودشم جارو میکشه.ببینین....

 

عطای نازم تو پارک جلو خونه گل به دست دنبال پیشــــــــــــــی.اونم که فرار کردددد.

 

 

فقط ماشالا یادتون نره.......

بوس برای پسرم که هیچوقت ازش سیر نمیشم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maha63
13 شهریور 92 13:20
ماشاللههههههههههههههه