عطـــــــــــاعطـــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

حبه انگور مامان و بابا

عکسای عطا از تاریخ قبل تا حالا

1391/4/27 2:52
نویسنده : مامانی
338 بازدید
اشتراک گذاری

عطای گلم داری مامان جون رو در حال رانندگی تماشا میکنی فدای چشماتتتتتت

عطا تو ماشین

پسرکم تصمیم گرفتم برای اولین بار سوار اتوبوست کنم که با اخم و تخم خوابیدی...

انگاری دوست داری خودت رانندگی کنی نی نی گولووووووو....

چقدرم بهت میاد ماشالااااااااا....

کاکل زری مامان کم کمک داری میشینی.البته به جلو خم میشی و به طرفین میفتی اگه نگیریمت...

البته نکته انحرافی عکس هم که معلومه شما منتظری بستنی بره تو شیکمت توپولیه مامانننن...

یه عکسی تو نت دیده بودم از یه نی نی که عینک Ray Ban داشت واسه همین تا دیدم برات خریدم چون خیلی نمکی میشه واسه نی نی....اینطور نیست؟؟؟؟

اینجا هم که در حال صعود به قله کوه عون ابن علی هستیم.شما هم بغل بابا جون نشستی طبق معمول با چشمای کنجکاو و خوشگلت اطرافو نگاه میکنی...

اینم که تا الان آخرین عکسته تو خونه گرفتم که با عروسک محبوبت (تابالوگا) در حال بازی هستی.بازی که چه عرض کنم ترجیح میدی بخوریش مثل بقیه چیزا...

بازم میام عکساتو میذارم.

از کارات بگم برات که حسابی سرتق شدی و بلند بلند میخندی.رو زمین نمیمونی و بغلی شدی.

همه چیزو میخوای بخوری.

وقتی خوابت میاد اطرافیانتو به گریه میندازی...

حسابی غذا دوست داری و خیلی غذاها رو خوردی...مثل:

چایی شیرین با نون

آبگوشت

سوپ

آش

لعاب برنج

بستنی

سیب

سیب زمینی

...

بقیه بمونه واسه بعد

آخه الان نصفه شبه و شما هم خوابیدی.منم بیام بخوابم تا بیدار نشدی و منو بیچاره نکردی حداقل یکم بخسبم.

دوستت دارم فراوان.

مامان جــــــــــــــــــان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
30 تیر 91 14:39
عطای نازنينم، امروز كه اين كلمات را برات مي نويسم با خودم ميگم "كاش كودك بودم تا بزرگترين شيطنت زندگي ام نقاشي روي ديوار بود، اي كاش كودك بودم تا از ته دل مي خنديدم. كاش كودك بودم تا در اوج ناراحتي و درد با يك بوسه همه چيز رو فراموش مي كردم." ميدوني چرا پسر قشنگم؟
كودك كه بوديم چه دلهاي بزرگي داشتيم،اكنون كه بزرگيم چه دلتنگيم، كاش همان كودكي بوديم كه حرفهايش رو از نگاهش ميشد خواند،اما حالا اگر فرياد هم بزنيم كسي نمي فهمد ودلخوش كرده ايم كه سكوت كرده ايم. گاهي دلت از سن و سالت مي گيره و ميخواهي كودك باشي. بزرگ كه باشي بايد بغض هاي زيادي را بي صدا دفن كني ...عسلم اين ها رو گفتم تا بدوني كودكي قشنگ ترين زمان زندگي توست كه مي گذروني. شيرينم هر لحظه كه پا ميگيري يك جوانه تو دل مامان شكوفا ميشه كه بهش توان ميده دنياي سخت بزرگ بودن رو تحمل كنه. عطا جانم! براي مادر آنقدر عزيزي كه بهانه هاي دنيا تو را از يادش نخواهد برد چون تو رو تو قلبش داره نه تو دنياش. مادر هست و تو و يك عالمه حرف. دعا مي كنم روزي آنقدر بزرگ شوي كه بداني يك آه مادر كه از سر دلتنگي به لبش مي آيد، چقدر وزن داره. يادت باشه هيچوقت تنهاش نزاري چون اون روز اينقدر دلش از نبودنت پر ميشه كه اضافه اش از چشماش مي چكه. تو صبح مادر باش... اون تمام شب هاي تاريخ رو تاب مياره. تو نيمه گم شده مادري. عشق چيز عجيبي نيست نازنينم. همين است كه تو دلت بگيره و نفس مادر. شايد ديده باشي گاهي چشمان مامان بي اختيار خيس ميشه. شايد فكر كني حساسيت فصليه! آره عسلم، اون حساسه، به فصل اين دنياي بي تو حساسه. بي حوصلگي هاش رو ببخش، بدخلقي هاش رو فراموش كن، بي اعتنايي هاش رو جدي نگير.... يادت باشه كه دل مادر، اين واژه بي نقطه گاهي به وسعت يك دريا برات تنگ ميشه. دنيا رو ميده براي يك لبخندت، نمي ترسه چون شاد كه باشي دنيا دوباره مال مادر ميشه. پسرکم! هر وقت سنگيني دنيا رو روي دلت احساس كردي فقط سرت رو روي شانه هاي مادر بزار تا بداني آرامش يعني چي. بزار برات بگه
"لالا لا لا بهشت من
گل ارديبهشت من
خدا با لطف اورده
تو را در سرنوشت من"
امید مادر! من به يادت هستم چه به هنگام دعا ! چه به هنگام نشستن به لب پنجره ي خاطره ها !


مژگان،دوست عزیزتر از جانم خیلی ممنون که بهمون سر زدی.
و چه قشنگ توصیف کردی....
کاش منم میتونستم بخوبی تو بیان کنم حرف دلمو.
جانا سخن از زبان ما میگویی...
مژگان خیلی خوشحال شدم.
یه دنیا تشکر که وقت گذاشتی برای منو عطا...
عطای گلم خاله مژگانو هیچوقت یادت نمیره با این متن.مطمئنم پسرکم...
کیاناز
4 مرداد 91 11:46
منم نظر داده بودم پس کامنت من کووووووووووووووو/


کیا جون بذار ببینم بازم.
اما تا جاییکه یادمه همه کامنتا رو تایید کردم
حانی رو ببوس عزیزم
vafa
4 مرداد 91 13:14
سلام مهتاب جون خوبی؟؟؟؟
قربون عطای خوشگلت بشم خیلی پسرت خوشگله ماشاالله بهش
براش اسپنددودکن


فدات بشم وفا جونم.
مرسی که اومدی و نظر دادی.لطف داری گلم.
پوریا رو ببوس
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........